همانطور که در بخش درباره ما اشاره شد، یکی از خدمات شرکت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس ارائه محتوای آموزشی در سایت می باشد. دسترسی به بعضی از مطالب آموزشی ارائه شده نیاز به حق عضویت ویژه دارد. بنابراین کلیه کاربرانی که قصد خرید عضویت ویژه در سایت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس و دسترسی به مطالب آموزشی محدود شده را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به خرید عضویت ویژه از سایت کنند.

عضویت در سایت و خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند 1)

افراد در ابتدا باید در سایت ثبت نام کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

تبصره ۱
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و در صورتی که آن را فراموش کند، می‌تواند برای اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره ۲
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به‌طور صحیح وارد نموده و مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 3
ثبت نام در سایت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس رایگان می باشد.

بند2)

کاربر بعد از ثبت نام در سایت و ورود به پنل کاربری خود می تواند از طریق لینک ” خرید عضویت ویژه ” اقدام به خرید عضویت ویژه کند.

تبصره ۱
ورود به سایت قبل از خرید عضویت ویژه الزامی می باشد.

تبصره 2
در صورتی که کاربر در حین خرید عضویت ویژه به مشکلی برخورد می تواند از طریق شماره تماس 035-32321503 با مدیر و کارمندان شرکت در تماس باشد.

تبصره 3
کاربر می تواند قبل از خرید اشتراک ویژه در سایت از طریق فرم “تماس با ما” درباره سطح اشتراک دسترسی به مطالب آموزشی، اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدام به خرید کند.

بند3)

درصورتی که خرید به صورت کامل انجام شد ولی دسترسی به مطالب آموزشی برای کاربر امکان پذیر نبود، باید از طریق “چت آنلاین” یا شماره تماس 035-32321503 با مدیر و کارمندان شرکت تماس حاصل نموده و مشکل خود را مطرح نماید. شرکت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس موظف است تا 24 ساعت مشکل کاربر را برطرف نماید.