مراحل خرید عضویت ویژه

جهت خرید عضویت ویژه طبق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • در ابتدا از طریق دکمه “حساب کاربری” در منو ثبت نام کنید.
  • بعد از ورود به حساب کاربری خود،  دکمه ” خرید عضویت ویژه”  را انتخاب نمایید.
  • سپس سطح عضویت ویژه مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

مجوز قانونی داژیار پردازش ایساتیس

قبل از هرگونه خریدی جهت اعتماد کامل به سایت داژیار پردازش ایساتیس روی “نماد اعتماد الکترونیک” زیر کلیک کنید.

قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد خرید عضویت ویژه در سایت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس و دسترسی به مطالب آموزشی محدود شده را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به خرید عضویت ویژه از سایت کنند.

عضویت در سایت و خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

افراد در ابتدا باید در سایت ثبت نام کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

تبصره ۱
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و در صورتی که آن را فراموش کند، می‌تواند برای اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره ۲
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به‌طور صحیح وارد نموده و مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 3
ثبت نام در سایت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس رایگان می باشد.

 

کاربر بعد از ثبت نام در سایت و ورود به پنل کاربری خود می تواند از طریق لینک ” خرید عضویت ویژه ” اقدام به خرید عضویت ویژه کند.

تبصره ۱
ورود به سایت قبل از خرید عضویت ویژه الزامی می باشد.

تبصره 2
در صورتی که کاربر در حین خرید عضویت ویژه به مشکلی برخورد می تواند از طریق شماره تماس 035-32321503 با مدیر و کارمندان شرکت در تماس باشد.

تبصره 3
کاربر می تواند قبل از خرید اشتراک ویژه در سایت از طریق فرم “تماس با ما” در صفحه اصلی سایت، درباره سطح اشتراک دسترسی به مطالب آموزشی، اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدام به خرید کند.

تبصره 4

با توجه به اینکه دسترسی به بعضی آموزش ها نیاز به سطح اشتراک خاصی دارد،کاربر موطف است ، در انتخاب سطح اشتراک دقت کند و در صورتی که قبل از خرید به شرایط هر سطح اشتراک توجهی نشود، هیچ مسئولیتی بر دوش تیم داژیار پردازش ایساتیس نمی باشد.

درصورتی که خرید به صورت کامل انجام شد ولی دسترسی به مطالب آموزشی برای کاربر امکان پذیر نبود، باید از طریق “چت آنلاین” یا شماره تماس 035-32321503 با مدیر و کارمندان شرکت تماس حاصل نموده و مشکل خود را مطرح نماید. شرکت فنی مهندسی داژیار پردازش ایساتیس موظف است تا 24 ساعت مشکل کاربر را برطرف نماید.

رسیدگی به شکایات

مشترک گرامی آسودگی خاطر و رضایت‌مندی شما همواره از الویت های ما بوده است. در این راستا، اگر انتقاد یا شکایتی دارید، از طریق راه های ارتباطی زیر یا ارسال فرم اقدام فرمایید.

(پیشنهاد ما این است قبل از خرید عضویت ویژه در سایت، سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا از هر پیشامد بدی جلوگیری شود.)