کاملترین و گویاترین دوره آموزش میکروتیک – MTCNA۱۴۰۱/۴/۱۵ ۷:۵۷:۵۱

سیستم عامل میکروتیک(RouterOS) چیست؟ مهمترین محصول شرکت میکروتیک می باشد که وظیفه اعظم آن مسیریابی می باشد و با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است(البته بسیاری از ویژگی های اضافی مثل دیواره آتش،vpn، خدمات پهنای باند و … توسط میکروتیک قابل اجرا می باشد). سیستم عامل میکروتیک را می توان به راحتی روی رایانه های خانگی نصب کرد یا اینکه روی سخت افزار اختصاصی (Routerboard) که توسط شرکت میکروتیک ارائه شده، نصب کرد.
با توجه به رشد روز افزون قیمت ها و اینکه ممکن است بعضی از افراد قادر به تهیه روتر برد نباشند لذا دوره آموزشی میکروتیک MTCNA بر مبنای مجازی سازی پیش خواهد رفت تا هدف اصلی که آموزش و یادگیری می باشد برای تمامی افراد محقق شود.

دوره های آموزشی میکروتیک به شکل زیر است :

دوره آموزشی میکروتیک MTCNA

در این دوره آموزشی به مباحث پایه میکروتیک یعنی MTCNA پرداخته می شود. بعد از این دوره به آموزش دوره های بعد طبق شکل بالا خواهیم پرداخت.

آموزش ها با بیان گویای مهندس مهدی نیکخواه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. تجربه آموزشی ما ثابت کرده است که اگر همگام با ما آموزش ها را دنبال کنید می توانید به عنوان یک مدیر حرفه ای شبکه وارد بازار کار شوید. پس فرصت را از دست ندهید….

رفتن به بالا