• دوره آموزش مبانی الکترونیک

مقالات مبانی الکترونیک

قطعا برای ورود به دنیای الکترونیک، باید به یک سری مفاهیم و تجهیزات آگاهی داشته باشیم. هدف ما از این دوره اینه که، اولا : با ساده ترین مفاهیم در دنیای الکترونیک (مثل ولتاژ ، جریان و امثال اینا) و ارتباط اون ها با هم آشنا بشیم. دوما: سراغ مهمترین قطعات الکترونیکی (مثل خازن ، دیود، مقاومت و …) بریم و با وظیفه یکی یکیشون آشنا بشیم .سوما : وقتی اومدین میفهمین :) .

شاید بعضی مباحث این دوره برای اون دسته از دوستانی که تازه قصد دارن وارد دنیای الکترونیک بشن، کمی سنگین و خسته کننده باشه! ولی اگر میخواین وسط کار کم نیارین و گیج نزنین، حسابی به این دوره دل بدین.قطعا تا شناخت کافی از مفاهیم الکترونیک، قطعات،نقشه خوانی و … نداشته باشیم، نمی تونیم به حرفه ای ترین شکل ممکن و در سریعترین زمان عیب یابی و تعمیرات انجام بدیم. امیدوارم متوجه اهمیت این دوره شده باشین :)

کلیک کنید
  • فيلم آموزش مباني الکترونيک

فيلم آموزش مباني الکترونيک
(قطعات)

اين دوره مروري است بر مقالات مباني الکترونيک اما به شکل تصويري. در اين دوره آموزشي که به شکل ويديو براي شما آماده مي شود، راحت تر مي توانيد با انواع قطعات و نحوه استفاده از آنها آشنا شويد.

به زودی…
  • دوره آموزش تعمیر پاور - الکترونیک
  • دوره آموزش تعمیر آداپتور - الکترونیک
  • دوره آموزش تعمیر پاور سرور - الکترونیک

آموزش تعمیر پاور

توصیه می کنیم دوستان تازه وارد، قبل از این دوره، حتما مباحث دوره مبانی الکترونیک رو مطالعه کرده باشند و تسلط کافی روی مفاهیم داشته باشند. هدف از این دوره معرفی پاور کیس، آداپتور لپ تاپ ، آشنایی با مدار داخلی آنها و نحوه رفع عیب می باشد.

به زودی…
  • دوره آموزش هارد دیسک - الکترونیک

آموزش تعمیر هارد

در دوره آموزشی تعمیر هارد ابتدا با جدیدترین مفاهیم در هارد آشنا میشیم و ساختار کلی عملکرد هارد رو بررسی میکنیم. برای بحث تعمیر هارد از MRT کمک می گیریم و نحوه رفع مشکلاتی مثل بدسکتوری،شناسایی نشدن هارد،خوانده نشدن اطلاعات و ….رو  یاد می گیریم. 

به زودی…
  • دوره آموزش تعمیر مانیتور - الکترونیک

آموزش تعمیر مانیتور

تو این دوره آموزشی قصد داریم به ساختار کلی مانیتورها آشنا بشیم سپس تک تک قسمت ها رو به صورت ریز برسی کنیم و یاد بگیریم چطوری رفع عیب کنیم. پیشنیاز این دوره هم مثل سایر دوره ها گذروندن مبانی الکترونیک هست.

به زودی…
  • دوره آموزش تعمیر لپ تاپ - الکترونیک

آموزش تعمیر لپ تاپ

در ابتدا شناخت کافی نسبت به مدار هر قسمت،مثل شارژ،مثل تصویر و غیره پیدا می کنیم،سپس دست به عمل می شویم و چندین عیب متداول در لپ تاپ های مختلف را بررسی می کنیم،موقعیت دقیق عیب را تشخیص داده و برطرف می کنیم.

به زودی…
  • دوره آموزش تعمیر مادربرد کامپیوتر- الکترونیک

آموزش تعمیر مادربرد

این دوره هم طبیعتا با شناخت کامل نسبت به قسمتهای مختلف مدار مادربرد شروع می شود، سپس برای کسب مهارت کافی عیب های متداول در مادربردهای مختلف را بررسی می کنیم و با کمک شماتیک و نقشه خوانی مسبب عیب را پیدا کرده و برطرف می کنیم.

به زودی…
  • دوره آموزش مودم - الکترونیک

آموزش تعمیر مودم

شاید تو عصر جدید یکی از مهمترین لوازم خونه هامون،مودم باشه! و خراب شدنش خیلیا رو از کاراشون عقب بندازه. تو این دوره آموزشی مدار کلی مودم رو مورد بررسی قرار میدیم، تا خیلی سریع و حرفه ای عیب های متداول  رو تشخیص بدیم و برطرف کنیم.

به زودی…